duminică, 12 februarie 2012



Cum prepari
1. Am taiat pulpa de porc in opt bucati si am intins fiecare bucata cu cutitul, apoi am batut-o cu ciocanul de snitele. Am condimentat cu sare si piper feliile de carne si le-am asezat pe o farfurie. Le-am lasat 30 de minute.
2. Sunca am cumparat-o feliată. Trebuie să fie mai subtire. Eu nu o pot taia asa de subtire si ca atare am cumparat-o gata feliată. Cascavalul l-am taiat eu, un pic mai gros, dar imi place sa fie mai mult în rulouri.
3. Am asezat pe fiecare felie de carne o felie de suncă si una de cascaval.4. Am rulat strans.Am batut ouale cu un praf de sare si cu laptele. Am asezat faina intr-o farfurie si pesmet in alta. Am trecut rulourile prin faina, apoi prin lapte si la sfarsit prin pesmet.5. Am incins ulei intr-o tigaie si am prajit rulourile pe toate partile. Le-am scos pe prosoape absorbante. Le-am servit alaturi de o garnitura de piure si muraturi asortate. Daca se racesc, se pot incălzi un minut in cuptorul cu microunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu